איך למצוא מקורות תרומות?

איך למצוא מקורות תרומות?

המחפשים אחר מקורות תרומות יודעים כמה זה יכול להיות מאתגר. אך אל תדאגו, אני כאן כדי לעזור לכם למצוא את ה'זהב'. בבלוג הזה אני אדריך אתכם צעד צעד איך למצוא מקורות תרומות.

מבנה תוכנית מימון חזקה

טריק ראשון שאני רוצה לשתף אתכם בו הוא החשיבות של בניית תוכנית מימון חזקה. מועדונים מסוימים בקהל הכדורגל אף יכולים להציג תרומות מאוהדים נלהבים. למעשה, זו הייתה הדרך בה הצלחתי לממן את הקמפיין שלי למען חולי הסרטן.

הפקת אירועים לגייסת תרומות

אני יודע שזה נשמע כמו קלישאה, אבל מאורעות הגייסה הם דרך מעולה למצוא מקורות תרומות. את הפעם הראשונה שאני ערכתי אירוע גייסה, אני זוכר שהייתי ממש מתרגש. אבל בסוף היום, הצלחנו לגייס מאות אלפי שקלים למען העמותה.

התמקדות במי שכבר תרם

למי שכבר תרמ לכם בעבר, יש סיכוי טוב שהוא יתרום שוב. אל תתעלמו מהם. אני ממליץ לשמור על קשר עם התורמים הקיימים שלכם ולעדכן אותם באופן קבוע על ההתקדמות שלכם.

מנהלים רשימות של תורמים פוטנציאליים

אחת הטקטיקות שהכי עזרו לי במהלך השנים היא מנהלת רשימות של תורמים פוטנציאליים. אני ממליץ לכם להתחיל לרשום את כל האנשים שאתם חושבים שיכולים לתרום לכם, ואז להתחיל לעבוד עליהם.



השתמש בסושיאל מדיה

האמת היא שאני לא הכי מנוסה בשימוש בסושיאל מדיה, אבל אני יודע שזו דרך מעולה למצוא מקורות תרומות. הצלחתי לגייס כמה תרומות בזכות קמפיינים שערכתי בפייסבוק ובאינסטגרם.

השתתפות במענקים

אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא מקורות תרומות היא להשתתף במענקים. זו דרך מעולה לקבל תמיכה כספית מגורמים שונים, וכמו כן להרשים את הקהל שלכם.

שותפים לדרך

לסיום, אני ממליץ למצוא שותפים לדרך. אני מדבר על שותפים בתהליך הגיוס, אנשים שיכולים לעזור לכם למצוא מקורות תרומות חדשים ולהגיע לאנשים שלא הייתם מגיעים אליהם לבד.

בבלוג זה אני חושף את כל הסודות של מציאת מקורות תרומות. מתייחס לשלל הטקטיקות והטריקים שיכולים לעזור לכם למצוא את התרומות שאתם צריכים להצליח.