המדריך לגיוס המונים לצדקה בעזרת Facebook

המדריך לגיוס המונים לצדקה בעזרת Facebook

במאמר זה, אנו מפרטים את השלבים שצריך לעבור כדי להשתמש ב-Facebook באופן מקצועי ויעיל לגיוס תרומות. נלמד אתכם איך להגיע לקהל הרחב, להגביר את הנראות שלכם ולמנף את הכוח של הרשת החברתית הגדולה בעולם.

התחלה: הקמת עמוד תרומה

השלב הראשון בגיוס כספים ב-Facebook הוא הקמת עמוד תרומה. בעמוד זה, אתם מציגים את הצדקה שלכם, מסבירים את מטרת הקמפיין ומזמינים את המשתמשים לתרום. הקמת העמוד היא תהליך פשוט ומהיר שלא יכול להיות יותר קל.

התאמה אישית של העמוד שלכם

כדי להגביר את ההתאמה האישית של העמוד שלכם, אתם יכולים להוסיף תמונות, סרטונים, לוגו של הארגון ותיאור מפורט של המשימה שלכם. אנחנו ממליצים להשתמש בתיאור מעניין ומרגש שיעודד את המשתמשים לתרום.

הגדרת מטרות ובניית קהל

בשלב זה, אתם מגדירים את מטרות הקמפיין שלכם ומתחילים לבנות את הקהל שלכם. חשוב להתחיל בקהל הקרוב שלכם - חברים, משפחה ותומכים קיימים - ולהרחיב את הקהל בהדרגה.

שימוש בפוסטים ובמודעות

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל הרחב הוא באמצעות פוסטים ומודעות. באמצעות השלבים הנכונים, אתם יכולים להגיע לאנשים שלא מכירים את הארגון שלכם ולהגביר את הנראות שלכם.



מדידת ההצלחה

ברגע שהקמפיין שלכם מתחיל להתקדם, חשוב למדוד את ההצלחה שלו. Facebook מספק כלים מעולים למדידה וניתוח, כך שאתם יכולים לראות בדיוק איזה פעולות מצליחות ואילו צריך לשנות או להשאיר.

שימוש באירועים וב-Live Stream

Facebook מאפשר לכם ליצור אירועים ולשדר באופן חי. זהו דרך מעולה להתחבר עם הקהל שלכם, למנף את התמיכה שלכם ולהגביר את התרומות.

שדרוג הקמפיין

לאחר שהקמפיין מתחיל להתקדם, יש לחשוב על שדרוגו. בין אם זה באמצעות הוספת תמונות חדשות, שינוי המטרה או הוספת אירועים חדשים, תמיד יש מקום לשיפור.

המדריך מסביר כיצד להגדיר ולנהל קמפיין גיוס כספים ב-Facebook, מהם הכלים הזמינים, איך להשתמש בהם ואיך למדוד את ההצלחה של הקמפיין שלכם.