המרת צדקה לדיגיטל: מה האתגרים?

המרת צדקה לדיגיטל: מה האתגרים?

בעידן שבו הכל מתמרה לדיגיטל, גם הצדקה מחפשת את דרך הגעתה למרחב הוירטואלי. אך האם זה כל כך פשוט? בפוסט זה, אני אשתף איתכם את האתגרים שמתחם הצדקה נתקל בהם בתהליך ההמרה לדיגיטל.

התמודדות עם השינוי

ההמרה של צדקה לדיגיטל היא מעין משבר, שמחייב התמודדות ממושכת עם שינויים. זה יכול להיות מאתגר במיוחד עבור ארגונים שנהוגים בשיטות עבודה מסוימות וקשה להם להשתנות. אך המציאות מחייבת שינוי. לפי מחקר שנערך ב-2019, 77% מהאנשים אמרו שהם מעדיפים לתרום דרך האינטרנט. הקפיצה לשינוי יכולה להיות מאתגרת, אך עם הכלים הנכונים והתמיכה המאוד נדרשת, אפשר לעבור את התהליך בהצלחה. אני ממליצה להתחיל בקפיצה ראשונה קטנה - למשל, להקמת דף תרומה דיגיטלי.

השקעה בטכנולוגיה

המרת צדקה לדיגיטל מחייבת השקעה בטכנולוגיה. זה יכול להיות מעמסת כספית לא מבוטלת, במיוחד לארגונים הקטנים יותר. לפי מחקר של Nonprofit Tech For Good, 92% מהארגונים אמרו שהם זקוקים לשדרוג של הטכנולוגיה שלהם. עם זאת, ההשקעה בטכנולוגיה תוכל להביא לתמריצים משמעותיים בארגון. השקעה זו יכולה להקל על התהליכים, לחסוך זמן ולהגביר את היכולת לגייס משאבים.

הגנת מידע ואבטחת מידע

המרת צדקה לדיגיטל מביאה איתה את האתגר של הגנת מידע ואבטחת מידע. אנשים שנותנים תרומה דרך האינטרנט רוצים לדעת שמידעם האישי מוגן. לפי דוח של Symantec, 54% מהארגונים המנצלים תרומות דיגיטליות סבלו מהתקפת סייבר בשנה האחרונה. כדי להתמודד עם אתגר זה, אני ממליצה להשקיע במערכות אבטחה מתקדמות ולגייס את שירותי מומחה באבטחת מידע.

השגת תמיכה פנימית

המרת צדקה לדיגיטל מחייבת תמיכה פנימית מהצוות של הארגון. ללא תמיכה זו, ההמרה לא תהיה מוצלחת. לפי סטטיסטיקה של Nonprofit HR, 64% מהארגונים מדווחים שהם מתקשים למרות את הצוות שלהם לשינויים. אני ממליצה להעניק לצוות הכלים הנדרשים להתמודד עם השינוי, ולהסביר להם את היתרונות של ההמרה לדיגיטל. כמו כן, חשוב להכיר תודה בארגון לעובדים שמקבלים את השינוי בפני חיוב.



השגת תמיכה חיצונית

המרת צדקה לדיגיטל מחייבת גם תמיכה חיצונית. אנשים שתומכים בארגון צריכים להבין את השינוי ולתמוך בו. לפי סטטיסטיקה של Nonprofit Source, 56% מהתומכים בארגונים אמרו שהם תמכו יותר בארגון אם הוא היה מנצל טכנולוגיה. אני ממליצה להסביר לתומכים את היתרונות של ההמרה לדיגיטל ולעשות כל שביכולתכם לשמר את תמיכתם. זה יכול להיות באמצעות דיוור אישי, פגישות ייעוץ או אירועים חברתיים.

מערכות ניהול יחסים עם לקוחות (CRM)

המרת צדקה לדיגיטל מחייבת שימוש במערכות ניהול יחסים עם לקוחות (CRM). CRM הוא כלי חיוני לניהול ושמירה על מידע על התומכים של הארגון. לפי סטטיסטיקה של Software Advice, 63% מהארגונים שהשתמשו ב-CRM אמרו שזה שיפר את היכולת שלהם לתקשר עם הקהל שלהם. אני ממליצה לבחור במערכת CRM שמתאימה לצרכים של הארגון שלכם, ולהשקיע בהכשרה של הצוות בשימוש בה.

מימון ותקציב

האתגר האחרון של המרת צדקה לדיגיטל הוא מימון ותקציב. השקעה בטכנולוגיה, אבטחת מידע, CRM, הכשרה של צוות - כל אלה דורשים משאבים. לפי Nonprofit Finance Fund, 56% מהארגונים אמרו שהם חווים קשיים כלכליים בגלל ההשקעה בטכנולוגיה. אני ממליצה לתכנן את התקציב שלכם בצורה מדוקדקת ולחפש מקורות מימון חיצוניים שיכולים לעזור לכם לממן את ההמרה לדיגיטל.

כמסייעת מימון ומדריכה של ארגונים, אני מתמודדת יום יום עם האתגרים של ההמרה של צדקה לדיגיטל. פה אני מתכוונת לשתף איתכם את מחקרי ולהציג את הפתרונות שמצאתי.